slaf4u написа:
Да вметна само - почти година след смяната на стъклото и соларната клетка рейнджа не е давал отклонения от нормалната си работа. Къпан, гмуркан, замразяван, загряван - няма изпотяване, конденз, мухлясване и т.н.
Това, което искам да кажа е че хората знаят какво правят очевидно и ремонта е бил качествен!
Писах ти го, мислА, че няма да имаш проблеми.
Другата причина е, че този модел е железен/ неубиваем. GPR-ите, въпреки че са доста по-лускозни и с далеч повече функции... са "паркетници", и в общи линии - боклуци! Да, всичко му е много по-пипнато на GPR-а, но да разчиташ на него в пустинята/ планината примерно - твърдо не! Като ти падне индикаторът на батерията на второто деление - можеш да си гледаш само времето, докато не го ръгнеш в кабела за зареждане. Нямаш GPS, нямаш компас, нямаш връзка със сателитите - нищо! Ако го напече повече слънцето/ ако не ти е на ръката, а закачен на раницата примерно - пак блокира/ ти се бъгва, и то на заредена батерия. Въобще, "паркетник" отвсЕкъде. Да, за "паркетни" цели - си е повече от окей... но да разчиташ на него в ситуация/ неблагоприятни условия - не! Което, поне за мен... е в яка колизия с философията на "джи шок"-а. Кондензът отвътре вече - пък е просто за капак!
п.п. Безпристрастно мое ревю на база скромен личен опит, с което не задължавам никого с нищо.