ТРИСКЕЛ-ТОП ШОТ написа:
Какво можем да променим в хода и усилието на спусъка на Глок със стандартните пружинки и конектори.Винаги ми е било интересно, какво получаваме от "афтър маркет" тунингите, което не бихме могли да постигнем със стандартни части.
Може да се променят много неща, но в общи линии цялата тази работа е МНОГО ШУМ ЗА НИЩО. Та, като промениш хода и усилието на спусъка, дори и да можеш добре да стреляш - ентусиастите, дето тунинговат единствено да им "щрака мазно на сухо" въобще не ги коментираме - какво ще ти се подобри съществено:
- времето за даване на първия бърз и точен изстрел;
- сплитовете?!
Окей, дайте да го видим това като стреляне, щото "щрака ми мазно на сухо" - нещо ми малее като аргумент. Иначе, за да има смисъл от тунингите специално при Глок, те първо няма как да се получат на парче, и второ - добре е да се правят на Г17/ Г34 или друг пълноразмерен вариант, в зависимост от калибъра. 19-ката примерно - субкомпактите въобще не ги коментираме - определено си е скопена откъм стрелкови възможности версия, ако я сравняваме с Г17 или Г34. И да губиш време/ наливаш кинти за тунинги в такъв проект с идеята след това да направиш някакво изключително стреляне с него - е напълно безсмислено.
Цялостният унингът вече, е нещо малко по-сложно и ВСЕОБХВАТНО: спусък/ редуктор на отката/ компенсатор/ тежък пълнител/ бързомер/ релоуди... всичко това трябва да ти точно подбрано, и най вече - СИНХРОНИЗИРАНО. Иначе, окей, ще пипнеш спусъка, но при един и същи "muzzle flip" - сплитовете ти няма как да ти станат по-бързи, а попаденията по-събрани.
Вече ако можеш добре да стреляш, и пипнеш не само спусъка, а още куп други неща - да, става приятно за гледане:
В заключение:
1. Тунингите, както при колите, така и при оръжията - не се проста работа. И не се правят/ нямат и как да се направят на парче.
2. "Минусов конектор" при Глок за мен е единственият оправдан от практическа гледна точка тунинг за EDC Глок. Вече за спорт или за други високи стрелкови постижения - отиваме на проекти, където освен спусъка, трябва да се пипнат още доста други неща.
3. За да извлечеш максимума от какъвто и да било тунинг - трябва да можеш да стреляш, и то да стреляш добре.