PufGun написа:
П.П. Може цевта на калаха от вътре да не я забърша т.е. да сваля грубото, но камера тръбичка ще ги забърша и смажа, а газовото бутало ще почистя. Материал за чистене дал господ много. Това като го направиш си решаваш на 95 % проблема със задръжките при системата АК, а зада се случи се иска не да бръкнеш с шомпола..., а да свалиш тръбичката и т.н. Концерн Калашников са решили проблема дори с бойната потръжка на АК с последните модификации и то е яко видно.
добре че не си гинеколог
ако искаш да им сваляш на всички тръбичките
като бъркам без да я сваля .. защо да не мога да я изчистя?
това си е чист двоен стандарт!
значи АК47 .. му сваляме фосвата и оксидация и изтъняваме никела .. от търкане и чистене .. за да няма засечки!!! както написа по горе
обаче АР ките засичали, особено газовите, щото трябва на 2000 изстрела да се пръскали с смазка ...
нещо да не падне мита и за великия АК дето работи без да се чисти?
концерна К. като трябва да отговори на задание .. ще я сваля, ако трябва и на части ще я сваля
) да се вижда по добре къси тръблета, а не цяла траба
Цоньо, разбирам, че разкаваш неща от преди 30+ години!
ама тогава колите бяха масово с карбиратори, нямаше климатици и т.н.
нямаше компютри, нямаше и смартфони ..
защо си държиш на старото дето си учил и правиш .. а не искаш да погледнеш новите неща
аз ти гарантивам че АК не може да се изчисти с нормални смазки .. имам бороскоп и изледвам как се чисти АК ..
вторият ми АКМ . е само на 300 изстрела! чисто нов, без изстрел
първият му собственик след едно състезание .. го изчисти по соц метода и омаза в ГОЙ !!!
и сега като го погледнах с борокоскопа .. цевта имаше по каналите нагар и мед покрити с ГОЙ ..
изчистих ги .. и отдолу електокорозията тръгнала .. и има язви .. за 10 години така капсулирани
ама много е сложно за обяснение .. вече бороскопи са по 120лв .. вземете и гледайте!