TheGunMan https://thegunman-bg.com:443/forum/ |
|
T-Class Tuner ... by Buffalo GT https://thegunman-bg.com:443/forum/viewtopic.php?f=51&t=20866 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | Ivo III [ 22 Юни 2021, 17:57 ] |
Заглавие: | T-Class Tuner ... by Buffalo GT |
https://www.youtube.com/watch?v=64vdyNehhw4 отдавна си мечтаех за такава джаджа .. и най-после мечтите се сбъднаха тунера е проектиран специално за компесатор АПА, има фиксирани кликове и гарантирана повтаряемост Сърдечни благодарности отново на Жоро Топалов! напоследък почти бях изгубил интерес да стрелям прецизно, но сега тунера ще осмисли отново заниманията ми |
Автор: | emil5koff [ 22 Юни 2021, 21:56 ] |
Заглавие: | Re: T-Class Tuner |
Ivo III написа: https://www.youtube.com/watch?v=64vdyNehhw4 отдавна си мечтаех за такава джаджа .. и най-после мечтите се сбъднаха тунера е проектиран специално за компесатор АПА, има фиксирани кликове и гарантирана повтаряемост Сърдечни благодарности отново на Жоро Топалов! напоследък почти бях изгубил интерес да стрелям прецизно, но сега тунера ще осмисли отново заниманията ми И още данни за записване...сега и броя на кликовете на тунера!!! Понеже ги пиша и по гилзите, ще трябва да сменя калибъра, примерно с 300 win mag, че да стига мястото за записите! Иначе, хубава играчка! |
Автор: | Ivo III [ 22 Юни 2021, 22:26 ] |
Заглавие: | Re: T-Class Tuner |
откакто си имам тази пушка .. и започнах изледванията си, си мечтаех за качествен тунер (не някоя гайка там за тежест) защото калибъра е изключително точен, има огромен потенциал и му вярвам обаче за нуждите на Т-Клас се иска да се изцеди и максималната скорост, за да си конкурентен в спорта (писали сме много) но .. когато почнем да търсим ДМТ (долна мъртва точка) .. ама не на буталото, а на на цевта - обикновено не е на най-бързия заряд за калибъра и се налагат компромиси целта на задачата бе да се постигне добра скорост, добро SD и да се намери ДМТ с тунера само, че ДМТ зависи от скороста, а тя се променя с температурата, както и с различни лотове гилзи стрелях първо с 26 инча цев, постигах 900м/с но добрата вибрация беше на 870м/с с 123ките верно една дупка на 200метра, но умира на вятър и 1000метра после минах на 27 инча (добавих още скорост) за късмет с Варгет паснаха вибрациите на 900м/с и ме устройваше .. само че Варгета го забраниха ... и сега влизат и другите променливи в уравнението също така изследвах, че с единия лот гилзи правя 895м/с и .. излизам от вибрациите - на 300м от една дупка, падат с един клик и се отваря групата и т.н. да не досаждам с описания .. който ще оцени джаджата ми, няма нужда от толкова обяснения, за останалите - няма смисъл също така .. исках да се слага без доработки по цеви или други начини също така всеки знае, че точно тази АПА не променя БКто и .. е може би най-добрия компесатор (доказно с доплеров радар) е .. и най-шумния за съжаление (не е подходящ за нежните колеги) та .. исках още преди 6-7 години такава джаджа за съжаление в живота не винаги получаваме нещата когато са ни най-нужни, но за мен това си е сбъдната мечта за себе си смятам, че съм приключил спортната си кариера .. вече, но живота е странно нещо и нищо чудно да дойдат дни пак да ми се състезава радвам се, и съм Благодарен, че Жоро отново ми сбърда желанието и претвори моите мечти в реалност! |
Автор: | Ivo III [ 22 Юни 2021, 22:27 ] |
Заглавие: | Re: T-Class Tuner ... by Buffalo GT |
Пуснах видео в разни ФБ групи за 6,5х47 и много чужденци проявиха интерес .. и поискаха контакт с Buffalo GT което е добре да видим оценката от международна сцена ПП: за разлика от руснаците, които ще гледат да откраднат идеите, добра дума няма да чуем, но може да го патентоват и казват че е без аналог мире |
Автор: | Баян [ 23 Юни 2021, 07:33 ] |
Заглавие: | Re: T-Class Tuner ... by Buffalo GT |
Ресурса на цевта ще стигне ли за пробите? |
Автор: | Ivo III [ 23 Юни 2021, 09:45 ] |
Заглавие: | Re: T-Class Tuner ... by Buffalo GT |
Баян написа: Ресурса на цевта ще стигне ли за пробите? същото е както се тества стълбица, само че не редуцираш заряд а цъкаш с тунера първо се цъкат през 10 клика, на десетиците и като се хване ДМТ се настройва финно тежеста е изчислена за да хване 2-3 минавания през ДМТ |
Автор: | Ivo III [ 24 Юни 2021, 10:40 ] |
Заглавие: | Re: T-Class Tuner ... by Buffalo GT |
https://www.varmintal.com/atune.htm |
Автор: | emil5koff [ 24 Юни 2021, 14:36 ] |
Заглавие: | Re: T-Class Tuner ... by Buffalo GT |
Ivo III написа: https://www.varmintal.com/atune.htm Потвърждава, че за предпочитане е куршума да напуска цевта една идея преди ГМТ, а не при ДМТ и обяснява защо при някои куршуми при определени скорости е възможно групата на по голямо разстояние да е по добра от тази на 100 м! Полезна статийка и много добре онагледена! |
Автор: | Yank [ 24 Юни 2021, 14:57 ] |
Заглавие: | Re: T-Class Tuner ... by Buffalo GT |
OBT - Optimum barrel time vs Harmonics In the search for "nodes". http://www.the-long-family.com/OBT_paper.htm |
Автор: | buffalo_gt [ 24 Юни 2021, 15:01 ] |
Заглавие: | Re: T-Class Tuner ... by Buffalo GT |
https://www.varidecicognani.it/upload/a ... T%20GB.pdf |
Автор: | buffalo_gt [ 24 Юни 2021, 16:09 ] |
Заглавие: | Re: T-Class Tuner ... by Buffalo GT |
buffalo_gt написа: https://www.varidecicognani.it/upload/armeriacicognani/files/istruzioni%20FAT%20GB.pdf Ама само със статийки не става, защото трябва и опит. Ама преди това си трябва и тунер! Та чак тогава човекът да заключи аджеба, коя точка по му харесва и ако е грамотен, да напише и той една статия. |
Автор: | Yank [ 24 Юни 2021, 19:07 ] |
Заглавие: | Re: T-Class Tuner ... by Buffalo GT |
Buffalo според твоя опит - въпрос: Теглото на тунера зависи ли от диаметъра, съответно от теглото ,на цевта. При мен цевта е 1.25 инча диаметър и моя тунер е поне 1.5 либри. И има разлика в амплитудите при дебела и тънка цев? |
Автор: | Ivo III [ 24 Юни 2021, 20:32 ] |
Заглавие: | Re: T-Class Tuner ... by Buffalo GT |
buffalo_gt написа: buffalo_gt написа: https://www.varidecicognani.it/upload/armeriacicognani/files/istruzioni%20FAT%20GB.pdf Ама само със статийки не става, защото трябва и опит. Ама преди това си трябва и тунер! Та чак тогава човекът да заключи аджеба, коя точка по му харесва и ако е грамотен, да напише и той една статия. статия днешно време - трудно се пише, а и полза няма, защото четенето се замести от клипчета (които стават даже все по къси ) но поне във форума ако сподели ще е отлично аз залагам, че ще работи на ДМТ поне се надявам там да го задържи повече земното притегляне .. но ще е интересно да се види мен и друго ми е интересно да изледвам например при промяна на скороста да кажем с 5м/с (дали от гилза или температура) - как ще се компенсира с тунера |
Автор: | buffalo_gt [ 24 Юни 2021, 21:53 ] |
Заглавие: | Re: T-Class Tuner ... by Buffalo GT |
Yank написа: въпрос: Теглото на тунера зависи ли от диаметъра, съответно от теглото ,на цевта. Зависи от коравината на цевта. Това е термин от науката "Съпротивление на материалите" или съкратено - съпромат. Това е способността на едно тяло да се съпротивлява на външни механични въздействия. Коравината не зависи само от диаметъра, но и от дължината, контура, твърдостта и др. механични характеристики на материала от който е изработена цевта. По тази логика, колкото е по-корава цевта, за да можеш да внесеш в трептенето й някаква осезателна промяна, трябва да използваш по-голяма тежест, отколкото при друга по-лека цев. Така, че има логика да ти е тежък тунера. Ivo III написа: аз залагам, че ще работи на ДМТ поне се надявам там да го задържи повече земното притегляне .. В това е предимството на долния екстремум пред горния. Опитът ми показва, че групата там е по-устойчива. При серията патрони, с които стрелям по състезания, четвърт оборот (5клика) в ляво и четвърт оборот (5клика) в дясно около долния екстремум почти не променят групата. То така и намирам точката - като стигна до "плато", изследвам приблизително дължината му и поставям тунера в средата, за да имам комфорт при малки отклонения в скоростите както надолу, така и нагоре,независимо от причините - температура, замърсяване и т.н. Вижте инструкцията и обясненията на Вариде Чиконани ( водеща фирма в Европа за бенчрест екипировка) в предишния ми линк. Човекът го е обяснил простичко и нагледно, като го е илюстрирал със схема. Та на тази схема се вижда, че целта е да намериш д.м.т. или г.м.т. и в идеалния случай, отклоненията в скоростите да се разположат симетрично около избраната точка. Чиконани също посочва приоритетно долния екстремум, както на чертежа, така и в обясненията, но предполагам, че при неголеми отклонения в скоростите и при горен екстремум резултатът ще е идентичен. |
Автор: | Ivo III [ 07 Юли 2021, 13:05 ] |
Заглавие: | Re: T-Class Tuner ... by Buffalo GT |
първи тест, на тунера колега с 308 първи успя да го изпробва - това са групите с един вид патрон трябва да отбележим, че това е само първоначалния тест .. да проверим дали практиката доказва теорията |
Страница 1 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |