logo
Всичко за оръжието и мунициите на едно място

Часовете са според зоната UTC + 2 часа

Дата и час: 29 Мар 2024, 01:24

Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
Непрочетено мнение Публикувано на: 16 Авг 2019, 09:15       Заглавие:  Професионално видео ревю на премиум оптики за 2019г

Снайперист
Снайперист

Човекът е професионалист. Всичките му ревюта на оптики досега са признати и следени с голям интерес, както от стрелците, така и от самите производители.

Ето това му е биографията:

"I have spent most of my professional career working on projects related to test and measurement as well as image and data analysis. I started out working in telecommunications with fiber and micro optics. In 2002, I transitioned into infrared imaging and worked on imaging sensors for land-based astronomy, sattelite surveillance and night vision weapon sights for both Rockwell Scientific and Raytheon. Since then, I have spent some time involved with CMOS imaging sensors for high end digital photography, cinema and video conferencing. More recently, I transitioned back into the defense/aerospace world and I work with all manner of electro-optical test instrumentation.

A few years back, as I was just starting out with rifles, I went online trying to find some information on rifle scopes. I knew very little about scopes at the time, but I had a good background in optics and imaging. A lot of the information I found on the web made little sense from an optics standpoint, so I decided to stick around and clear things up a bit. People started asking me questions and in order to provide the answers I had to look at more and more scopes. As the questions were getting repetitive, I ended up writing and posting fairly detailed reviews that I could point people to. Then, I just kept at it and companies trying to get some publicity started sending me their latest and greatest optics for review.

My conditions for writing a review are quite simple:

I will look at the scope/binocular/spotter as thoroughly and honestly as I can.
I will compare it to the competition to the best of my ability.
Good or bad, the review will be published (if you want a guaranteed “excellent” review conclusion, I am the last guy you want to evaluate your product, I call them the way I see them).
If someone wants me to look at a product and keep the results private, it is no longer journalism, then it becomes consulting and I expect to be compensated for my time (if you work for a sporting optics company and that is something you are interested in, contact me)."

Върнете се в началото
  Профил Започни разговор  

Сподели темата във Facebook

Непрочетено мнение Публикувано на: 16 Авг 2019, 09:25       Заглавие:  Re: Професионално видео ревю на премиум оптики за 2019г

Снайперист
Снайперист

Сега е събрал най-добрите и популярни оптики за 2019г, за да ги тества една до друга.

Това са "High End Tactical Scopes" - Tangent Theta, Schmidt, ZCO, Minox, Khales, Leupold. Всички са с 56 мм обектив.

Резултатите ще се публикуват в серия от видео ревюта (от които са готови първите два филма), а впоследствие ще бъдат обобщени в статия.

Във филмчетата се говори на английски, така че който трудно разбира езика, ще трябва да почака да излезе статията и да си я преведе с Google translate :tu:

Върнете се в началото
  Профил Започни разговор  

Непрочетено мнение Публикувано на: 16 Авг 2019, 09:26       Заглавие:  Re: Професионално видео ревю на премиум оптики за 2019г

Снайперист
Снайперист

Ето първото филмче:

Върнете се в началото
  Профил Започни разговор  

Непрочетено мнение Публикувано на: 16 Авг 2019, 09:27       Заглавие:  Re: Професионално видео ревю на премиум оптики за 2019г

Снайперист
Снайперист

Следващото:

Върнете се в началото
  Профил Започни разговор  

Непрочетено мнение Публикувано на: 16 Авг 2019, 09:28       Заглавие:  Re: Професионално видео ревю на премиум оптики за 2019г

Снайперист
Снайперист

Тестът продължава над два месеца. Не е за подценяване...

Очакваме следващите епизоди... :armed: :armed: :armed:

Върнете се в началото
  Профил Започни разговор  

Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ]